Напевно, немає жодного користувача, який хоча б раз не використовував камеру на своєму мобільному пристрої. Камера – це дуже корисний інструмент у повсякденному житті людини.
З її допомогою можна відобразити важливі моменти свого життя та ділитися ними з іншими.
Однак не завжди ця функція працює так, як хотілося б. Часто при спробі щось сфотографувати, на екрані з’являється помилка “Не вдалося підключитися до камери”. Щоб вибрати правильний метод вирішення помилки, потрібно з’ясувати причину її появи.
Як уникнути помилки «Не вдалося підключитися до камери»?
Фізичні ушкодження.
Нерідко помилка “Не вдалося підключитися до камери” виникає через фізичне пошкодження, наприклад, міг відійти шлейф камери. Деяким користувачам допомогло не сильне натискання на корпус камери. Таким чином можна відновити контакт камери з пристроєм.
Однак пам’ятайте, що всі подібні маніпуляції ви робите на свій страх та ризик. Якщо ви впевнені, що проблеми з камерою викликані фізичними пошкодженнями, найкращим рішенням буде віднести пристрій до сервісного центру.
Програмний збій.
Ще однією причиною появи помилки може бути збій у програмній частині пристрою.
- Перезавантаження пристрою.
Перезавантажте пристрій. Можливо, після цього збої в роботі камери припиняться.
Якщо звичайне перезавантаження вам не допомогло, спробуйте виконати перезавантаження відразу після запуску камери. Такий спосіб може виявитися набагато ефективнішим.
- Виймання картки пам’яті.
Часто позбавитися проблем із камерою допомагає фізичне вилучення карти пам’яті. Перед вийманням SD-карту потрібно вимкнути, для цього:
1) зайдіть у «Налаштування», перейдіть до розділу «Пам’ять» та виберіть пункт «Картка пам’яті»;
2) натисніть кнопку «Вимкнути» та вийміть картку з пристрою.
- Видалення конфліктуючих додатків.
Причиною появи помилки «Не вдалося підключитися до камери» також може стати конфлікт з іншим додатком. Додатком, що викликає конфлікт, може бути будь-яка програма, яка має доступ до камери і здатна робити фотографії. Таких програм на пристрої може бути встановлено досить багато, тому щоб не видаляти кожну з них, ви можете завантажити пристрій у безпечному режимі. Якщо увімкнено безпечний режим, на пристрої будуть працювати лише стандартні програми, а не встановлені вами.
Метод увімкнення безпечного режиму відрізняється залежно від марки пристрою. Наприклад, на пристроях Samsung для переходу в безпечний режим потрібно вимкнути пристрій, увімкнути його і дочекатися, поки на екрані не з’явиться логотип Samsung, а потім утримати кнопку «Гучність -». Яким би не був метод включення безпечного режиму, система повідомить вас про його запуск.
Перевірте, чи камера працює в безпечному режимі. Якщо проблем із камерою немає, то причина появи помилки в конфлікті з іншим додатком. Перезавантажте пристрій відключивши безпечний режим. Видаляйте по одному останні встановлені програми, які мають доступ до камери. Після видалення кожного з них перевіряйте, чи працює камера. Якщо камера знову запрацювала – значить додаток, що викликає конфлікт, було видалено. Таким чином ви можете зрозуміти яке саме додаток викликає конфлікт.
- Очищення даних «Камера».
Іноді ця помилка з’являється через збій у роботі стандартної програми для роботи з камерою. У цьому випадку вам може допомогти скидання данних вбудованого додатка «Камера». Для цього:
1) зайдіть до «Налаштувань», перейдіть до розділу «Програми»;
2) виберіть програму «Камера» та натисніть кнопку «Очистити дані»;
3) зупиніть програму натиснувши «Зупинити» та підтвердіть дію;
4) перезавантажте пристрій.
- Надання всіх дозволів додатку «Камера».
Цей спосіб актуальний для найновіших версій Android. Дозволи дають право застосунку виконувати ті чи інші функції на пристрої. Перевірте, чи всі дозволи надані програмою «Камера», для цього:
1) зайдіть у «Налаштування», перейдіть в «Програми»;
2) виберіть додаток «Камера» та натисніть на пункт «Дозволи»;
3) для працездатності «Камери» всі дозволи мають бути увімкнені.
- Використання сторонніх програм.
Спробуйте встановити з Google Play додаток для роботи з камерою, наприклад, Candy Camera або Camera 360. Можливо під час використання цих, або подібних програм камера на вашому пристрої буде працювати.
- Скидання пристрою до заводських налаштувань.
Якщо не один із попередніх способів не спрацював, можливо, вам допоможе скидання до заводських налаштувань. Однак пам’ятайте, що під час скидання до заводських налаштувань усі дані на вашому пристрої будуть видалені. Для виконання скидання:
1) зайдіть у «Налаштування» та перейдіть у «Загальне керування»;
2) виберіть «Скидання», «Скинути до заводських налаштувань»;
3) ще раз натисніть кнопку «Скидання» та підтвердіть дію.
Ці методи повинні допомогти вам позбутися помилки “Не вдалося підключитися до камери” на Android.