Відсутність звуку під час демонстрації екрана в Zoom на Android – досить поширена проблема, причин якої є багато.
Одразу ж потрібно зазначити, що демонструвати відео зі звуком можна лише, якщо на ваш пристрій встановлена версія Android 10 або вище. В усіх інших випадках вам вдасться демонструвати учасникам конференції лише відео, при цьому звуку не буде.
Чому немає звуку під час демонстрації екрана в Zoom на Android?
Якщо на вашому смартфоні або планшеті є технічна можливість демонструвати відео зі звуком, ви побачите кнопку «Відтворювати звук». Щоб активувати її:
1) під час конференції натисніть кнопку «Поділитися» (для цього, як правило, ви повинні бути організатором або співорганізатором), потім виберіть «Екран» і натисніть «Почати»;
2) поряд із кнопкою «Зупинити спільне використання» виберіть «Відтворювати звук».
У деяких випадках, навіть після натискання кнопки «Відтворювати звук», звука може не бути. У такому випадку, можливо, вам допоможуть ці поради.
Оновіть додаток Zoom до останньої версії.
Для оновлення додатку Zoom:
1) відкрийте «Google Play» і натисніть на свій профіль у правому верхньому кутку;
2) виберіть «Керування додатками та пристроєм»;
3) перейдіть до розділу «Доступні оновлення», виберіть «Zoom» і натисніть «Оновити».
Перезавантажте пристрій.
Перезавантаження пристрою може допомогти вирішити тимчасові проблеми. Спробуйте вимкнути пристрій і знову увімкнути його, щоб подивитися, чи вирішить це проблему зі звуком.
Очищення кешу та даних додатку.
Іноді пошкоджені файли в кеші можуть викликати збої в роботі додатків. Очищення кешу додатку Zoom може допомогти вирішити ці проблеми.
Кеш — це тимчасові файли, які додатки зберігають на вашому пристрої для прискорення роботи. Наприклад, якщо ви часто переглядаєте одну й ту саму сторінку в додатку, то частина її вмісту може зберігатися в кеші, щоб під час наступного відкриття сторінки вона завантажувалася швидше.
Для очищення кешу:
1) зайдіть у налаштування свого пристрою, знайдіть розділ «Додатки»;
2) знайдіть у списку «Zoom» і натисніть на нього;
3) перейдіть до розділу «Пам’ять» і виберіть «Очистити кеш».
Також, іноді може допомогти видалення і повторне встановлення додатку Zoom.
Якщо жодна з вищезазначених порад вам не допомогла, зверніться до служби підтримки Zoom.