Чому не вдається додзвонитися

В останні роки популярність месенджерів значно зросла, тому люди стали менше дзвонити і більше писати. Через це голосові дзвінки більше не найпопулярніша послуга, яку надають оператори мобільного зв’язку.


Незважаючи на це, деякі речі швидше і простіше сказати, ніж написати. Тому голосові дзвінки й надалі користуватимуться популярністю. Але іноді може виникати проблема, коли друзі чи родичі починають скаржитися на те, що не можуть до вас додзвонитися. І така ситуація може тривати довгий час. Нижче наводяться причини, через що це може траплятися і як це виправити.

Чому не вдається додзвонитися?

Увімкнено «Режим польоту» (авіа-режим).

Найбанальнішою причиною, через яку до вас не можуть додзвонитися, може бути включений «Режим польоту» або «Авіа-режим». Якщо увімкнено «Режим польоту», то ви теж не зможете нікому дзвонити та користуватися інтернетом. Якщо це актуально у вашому випадку перевірте, чи включена ця функція: відкрийте панель сповіщень та зверніть увагу на значок літака.

Режим полёта

Якщо він виділений кольором — значить функція працює. Натисніть на нього, щоб вимкнути.
У разі проблем з мобільною мережею «Режим польоту» можна включити на кілька секунд і вимкнути. Часто це вирішує проблему із нестабільним зв’язком.

Неправильне налаштування режиму мережі.

Неправильне налаштування режиму мережі також може не дозволяти здійснювати або приймати дзвінки. Найкраще дозволити пристрою самому вибирати режим мережі з усіх доступних. Для цього:

1) зайдіть до «Налаштувань» та перейдіть у «Підключення»;

2) натисніть «Мобільні мережі» та виберіть «LTE/3G/2G (автопідключення)» у пункті «Режим мережі».

У цьому розділі активуйте функцію «Виклики VoLTE», за допомогою якої ви зможете дзвонити по 4G мережам (якщо підтримується вашим оператором мобільного зв’язку).

Мобильные сети

Неправильне налаштування переадресації.

При неправильному налаштуванні переадресації всі вхідні дзвінки можуть переадресовуватися на автовідповідач. Якщо це схоже на ваш випадок, переадресацію потрібно правильно налаштувати або вимкнути. Для цього:

1) відкрийте «Телефон», натисніть на «Опції» (три точки у правому верхньому куті) та виберіть «Налаштування»;

Настройки

2) натисніть “Додаткові послуги”, а потім “Переадресація”;

3) (у пункті «Завжди переадресовувати» не повинен бути вказаний номер), якщо в пункті «Завжди переадресовувати» вказаний номер, натисніть на нього та виберіть «Вимкнути».

Переадресация вызова

Номер занесено до чорного списку.

Можливо, вам не можуть додзвонитися через те, що ви випадково додали цей номер до чорного списку. Щоб перевірити чорний список (показуємо на прикладі пристрою Samsung):

1) відкрийте «Телефон» та натисніть «Опції» (три крапки у правому верхньому куті);

2) виберіть “Налаштування”, а потім “Блокування номерів”;

Настройки вызовов

3) перегляньте чи є у списку номер, з якого вам намагаються додзвонитися і, якщо такий номер є натисніть на мінус (праворуч від номера).

Блокировка номеров

Тут же в налаштуваннях дзвінків можна перевірити, чи не заборонені всі вхідні дзвінки. Для цього:

1) зайдіть у «Додаткові послуги» та виберіть «Заборона виклику»;

2) перевірте, щоб перемикач навпроти пункту «Всі вхідні дзвінки» було вимкнено.

Запрет вызова

Нижче показано, як виглядають подібні параметри блокування дзвінків на пристроях Xiaomi.

Блокировка вызовов

Якщо у вас було ввімкнено налаштування «Блокувати дзвінки від незнайомих контактів», до вас не зможуть додзвонитися всі, хто не записаний у вашу телефонну книгу. А функція «Блокувати дзвінки від контактів» зробить недоступними дзвінки від тих, хто, навпаки, записаний у вашу телефонну книгу.

Встановлено сторонні програми для здійснення або блокування дзвінків.

Наступна причина схожа на попередню. Проблеми з дзвінками можуть бути викликані встановленням сторонніх програм для блокування або здійснення дзвінків. Такі програми можуть просто неправильно працювати. Перевірте, чи немає таких додатків на вашому пристрої. Найкраще видалити такі програми.

Збій у роботі пристрою.

Збій у роботі пристрою теж може спричинити проблеми зі зв’язком. Зрозуміти, в чому саме справа може бути неможливо. Спробуйте спочатку просто перезавантажити пристрій. Якщо це не допомагає, можна видалити з телефонної книги номер контакту, який не може до вас додзвонитися, а потім додати заново. Часто це допомагає вирішити проблему, якщо до вас не може додзвонитися лише кілька людей.
Можна також скинути пристрій до заводських налаштувань, але всі дані будуть видалені.

Не виконуйте скидання до заводських налаштувань, доки не виконайте поради з передостаннього пункту!

Для цього виконання скидання:

1) зайдіть до «Налаштувань» та перейдіть до розділу «Загальне керування»;

2) натисніть «Скидання», «Скинути до заводських налаштувань», «Скидання» та підтвердіть дію.

Сброс

Проблеми з боку оператора мобільного зв’язку.

Якщо жодна з перелічених вище порад вам не допомогла, зверніться за допомогою до сервісного центру вашого оператора мобільного зв’язку. Можливо вся справа у нестійкому зв’язку або застарілому устаткуванні оператора.

Фізичне пошкодження пристрою або SIM-картки.

Також причиною, через яку до вас не вдається додзвонитися, може бути пошкодження пристрою або SIM-картки. Ви можете спробувати переставити SIM-карту в інший слот і перевірити, чи не вирішилася проблема.
Для ремонту пристрою зверніться до сервісного центру виробника.

Сподіваємось ці поради допомогли вам, якщо у вас виникло питання: чому не вдається додзвонится?

Подписаться
Уведомить о
guest

0 Коментарі
Межтекстовые Отзывы
Посмотреть все комментарии